Tamamlanan Projeler

Yükleniyor…
  • UZUNKÖPRÜ HALKALI – ÇERKEZKÖY İSTASYONLARI KM: 38+000-56+000 VE KM: 74+000-96+000 ARASI ALTYAPI İYİLEŞTİRMESİ İKMAL İNŞAATI

    896 yılında yapım imtiyazı Baron Hirsch’e verilmiş olan 2000 km’lik şark demiryollarının milli sınırlar içerisinde kalan 336 km’lik İstanbul-Edirne ve Kırklareli-Alpullu kesiminin 1888’de bitirilerek işletmeye açılmasıyla da İstanbul, Avrupa demiryollarına bağlanmış olur. Yenilenme çalışmalarına 2012 yılında başlanan Türkiye’yi Avrupa’ya bağlayan konvansiyonel demiryolu hattının KM: 38+000-56+000 ve KM: 74+000-96+000 arasında Tur İnşaat olarak projede; TOPRAK İŞLERİ […]

  • ANKARA-İSTANBUL HIZLI TREN PROJESİ 2. ETAP TÜNEL 16 – TÜNEL 17 ARASI ŞEVLERİNDE MEYDANA GELEN HEYELANIN ÖNLENMESİ

    Ankara- İstanbul Hızlı Tren Projesi, mevcut hattan bağımsız 533 km uzunluğunda 250 km/saat hıza uygun, tamamı elektrikli ve sinyalli yeni çift hatlı hızlı demiryolu yapımını içermektedir. Projenin tamamlanmasıyla Ankara-İstanbul arası üç saate inecektir. Bu güzergâhtaki yolcu taşımacılığında yüzde 10 olan demiryolu payının yüzde 78’e çıkması hedeflenmektedir. Ankara- İstanbul Hızlı Tren Hattı, Marmaray ile bütünleşerek Avrupa’dan […]

  • ANKARA-İSTANBUL 2. ETAP HIZLI TREN PROJESİ VEZİRHAN-İNÖNÜ (KESİM-2) KARAKÖY-BOZÜYÜK İSTASYONLARI ARASI KONVANSİYONEL HAT (HAT-08) DEPLASMANININ YAPILMASI İŞİ

    Finansmanı T.C. Hazine Garantili Dış Krediden sağlanan Ankara – İstanbul Hızlı Tren Projesi ile birlikte, İstanbul-Ankara arasında 250 km/saat hız yapabilen bir demiryolu hattı olacaktır. Projenin tamamlanmasıyla Ankara-İstanbul arası üç saate inecektir. Toplam uzunluğu 158 km olan 2. Etap Proje, Köseköy – Vezirhan (1.kısım, 104 km) ve Vezirhan – İnönü (2. kısım, 54 km) arası […]

  • ANKARA-İSTANBUL YÜKSEK HIZLI TRENYOLU PROJESİ SAFHA 2 BORAJ, REGÜLATÖR, STABİLİAZATÖR, ÖLÇÜ VE KAYNAK İŞLERİ 13.059 METRE

    Ankara-İstanbul Yüksek Hızlı Demiryolu Hattının ikinci etabını oluşturan Eskişehir- İstanbul’un yapımına da Ankara-Eskişehir kesimiyle eş zamanlı başlandı. Yüksek hızlı tren, Ankara-İstanbul arasındaki seyahat süresini ilk etapta 3,5 saate, sonrasında kısa vadede 3 saate düşürecek. Ankara-İstanbul arasında ortalama 7,5 milyon yolcuya hizmet verilecek. Güzergâhtaki yolcu taşımacılığında yüzde 10 olan demiryolu payı yüzde 78’e çıkacak. YHT’nin hizmete […]

  • ANKARA-İSTANBUL DEMİRYOLU HATTI REHABİLİTASYON PROJESİ TOPRAK İŞLERİ, SANAT YAPILARI, VİYADÜK YAKLAŞIK DOLGULARI VE TOPRAK İŞLERİ, MALZEME ÜRETİM NAKLİYE, SERME, SIKIŞTIRMA

    Yapımına 2003 yılında başlanan Türkiye’nin ilk hızlı tren hattı İstanbul-Ankara Yüksek Hızlı Tren Hat rehabilitasyonu projesinin ilk etabı olarak planlanan Ankara-Eskişehir arasındaki YHT hattı 13 Mart 2009’da hizmete açılmıştır. Hatta 25.000.000 m3 hafriyat, 254 adet menfez inşası, 26 adet karayolu üst geçidi, 30 adet karayolu alt geçidi, 4 adet kanal geçişi, 13 Adet nehir köprüsü, […]

  • ANKARA-İSTANBUL HIZLI TREN PROJESİ ESENKENT-HASANBEY ARASI KM:407+900 VE 519+000 ARASI 0-30 ALT BALAST VE 30-60 BALAST MALZEMESİNİN, OCAKTAN PLATFORMA TAŞIMA, SERİMİ VE SIKIŞTIRILMASI, OCAKTAN İLÖREN VE YENİDOĞAN STOK SAHASINA NAKLİYESİ (BALAST TEMİNİ HARİÇ)

    Ülkemizin en büyük iki metropolü olan Ankara ve İstanbul arasında son teknolojiye uygun yüksek standartlı hızlı demiryolu yapılması suretiyle, bu hat üzerinde 250 km hız yapabilen “Hızlı Tren” ler ile konforlu ve güvenli bir yolculuk yapılarak seyahat süresinin 3 saate indirilmesi amaçlanmıştır. Söz konusu proje Ankara-İstanbul arasındaki seyahat süresini kısalttığı gibi Ankara Eskişehir, Ankara-Afyon, Ankara-İzmir […]

  • BAKÜ TİFLİS CEYHAN HAM PETROL BORU HATTI PROJESİ BORU HATTI VE BLOK VANA İSTASYONLARI KAZI, DOLGU, BÜZ VE DRENAJ BORUSU DÖŞEME İNŞAAT İŞLERİ LOT B

    Bakü-Tiflis-Ceyhan (BTC) Boru Hattı, 1.768 km uzunluğunda[1], Azerbaycan Bakü yakınlarındaki Sangaçal terminalinden gelen petrolü, Türkiye Akdeniz kıyısında Ceyhan deniz terminaline; Azerbaycan, Gürcistan ve Türkiye üzerinden geçerek taşıyan petrol boru hattıdır. Yapımına 17 Eylül 2002’de de Azerbaycan’ın Sangaçal yöresinde ilgili devletlerin başkanlarının katıldığı bir temel atma töreni başlanan projenin Tüm uzunluğu boyunca gömülü olan boru hattının, […]

  • 32 DERSLİKLİ ÖMER GÜLTEKİN – YAVUZ SELİM İLKÖĞRETİM OKULU KARKAS BİNASI YAPIM İŞİ

    Dünyanın en zor işi insan yetiştirmektir. Bu zor işin başarılmasında bizde Tur İnşaat olarak Kurumsal Sosyal Sorumluluk İlkelerimiz gereğince İnsan Odaklı yaptığımız bu yatırımlar ile üstümüze düşen görevi yerine getirmekten büyük bir mutluluk duyuyoruz. Okulun hem inşaatında hem de maddi olarak yapımında katkımız bulunmaktadır. 32 derslikli olarak yapılan Okul 2003 yılında tamamlanmış ve 2003-2004 eğitim […]

  • METRO MARKET BİNASI ALT API VE ÜSTYAPI YAPIM İŞİ

    Dünyanın 33 ülkesinde 2.100 mağazası ve 280 bin çalışanıyla dünyanın en güvenilen ve tercih edilen markası olan Metro Gross Marketin Çakmaklı Büyükçekmece Mağazasının Altyapı ve Üstyapısı yapılmıştır. Tur inşaat bu projede; ALTYAPI, ÜSTYAPI BİNA YAPIM işini başarıyla yapılmıştır.