ALTYAPI, ÜST YAPI BİNA, KULE YAPIMI

ALTYAPI, ÜST YAPI BİNA, KULE YAPIMI

Türkiye’nin hatta Ortadoğu’nun en büyük fuar ve kongre merkezinin inşaatı TÜYAP BEYLİKDÜZÜ Fuar merkezinin yapımına 1996 yılında başlanmıştır. İstanbul Beylikdüzü’nde 106 bin metrekarelik bir alan üzerinde inşa edilen fuar merkezi 11 milyon dolara mal olmuştur. Toplam 106 bin metrekarelik bir alan üzerine inşa edilen Merkez ileri inşaat teknolojisi ile çok amaçlı olarak planlandı. 12 dönüm üzerinde fuar standı kurabilme imkânı olan Merkez’in bünyesinde 9 bin kişilik Türkiye’nin en büyük kongre salonu, 20 bin kişilik açık konser alanı, 9 bin kişilik lokanta bulunuyor. Yapımına 1997 yılında başlanan TÜYAP döner kule ise İstanbul’un en yüksek TV kulesi olma özelliğine sahiptir. Kulenin yerden yüksekliği 165 metredir. Kurulmuş olduğu alanın da bölgenin en yüksek […]

ICA NORTHERN MARMARA ASIA HIGHWAY ROUTE CONSTRUCTION WORKS

ICA NORTHERN MARMARA ASIA HIGHWAY ROUTE CONSTRUCTION WORKS

The Bridge Of The Firsts The construction of 3rd bridge to be built by IC İçtaş – Astaldi JV under the scope of Northern Marmara Highway Project which passes over Bosporus is seen as the future of transport and commerce. 3Rd Bosporus Bridge 3rd Bosporus Bridge to be constructed by a team consisting of Turkish engineers mostly which is a state of art and very high engineering and technology will enable 8 lines of motorways and 2 train lines to pass over it at the same level. It will become one of the unique bridges in the world both in terms of aestethics and technical specifications. 3rd Bosporus Bridge which […]

ICA KUZEY MARMARA ASYA OTOYOL GÜZERGÂHI YAPIM İŞLERİ

ICA KUZEY MARMARA ASYA OTOYOL GÜZERGÂHI YAPIM İŞLERİ

İlkleri̇n Köprüsü İC İçtaş – Astaldi JV tarafından yapılacak Kuzey Marmara Otoyolu Projesi kapsamında yer alan İstanbul Boğazı üzerinde yapılacak 3. köprünün inşaatı, taşımacılığın ve ticaretin geleceği olarak görülüyor. 3. Boğaz Köprüsü Çoğunluğu Türk mühendislerden oluşan bir ekip tarafından inşa edilecek, yüksek mühendislik ve teknoloji ürünü olacak 3. Boğaz Köprüsü üzerinden 8 şeritli karayolu ve 2 şeritli tren yolu aynı seviyede geçecek. Gerek estetik gerekse teknik özellikleriyle dünyanın sayılı köprüleri arasında yer alacak. İlklerin köprüsü olacak 3. Boğaz Köprüsü, 59 metrelik genişliği ile dünyanın en geniş, 1408 metrelik ana açıklığı ile üzerinde raylı sistem olan dünyanın en uzun asma köprüsü olacak. Köprünün bir başka ilki ise 322 metreyi aşan yüksekliği […]

BÜYÜKÇEKMECE İLÇESİ GENELİNDE MAKİNE İLE KAZI, TOPRAK, MOLOZ NAKLİ ve YOL YAPIM İŞİ

BÜYÜKÇEKMECE İLÇESİ GENELİNDE MAKİNE İLE KAZI, TOPRAK, MOLOZ NAKLİ ve YOL YAPIM İŞİ

D-100 Karayolu ve Hadımköy gişeleri arasında trafik yoğunluğunu azaltacak proje başladı. Proje kapsamında bu güzergâhtaki trafik yoğunluğunun yüzde 30 azalacağı tahmin ediliyor. Bu yıl içinde tamamlanarak hizmete açılması planlanan yolların, bölgede ikamet eden vatandaşlar ve çalışanlar açısından da daha hızlı ve güvenli bir ulaşım imkânı sağlayacağı belirtiliyor. Büyükçekmece Belediyesi’nin artan trafik yoğunluğuna çözüm getirmek amacıyla başlattığı proje kapsamında, 24 metre genişliğinde ve 7 kilometre uzunluğunda iki yol yapılacak. Projeye göre, yolun gidiş ve dönüş istikametlerine de bisiklet yolu inşa edilecek. Yollar Tamamlandığında Büyükçekmece’den Hadımköy gişelerine olan mesafe 4,5 kilometre yakınlaşacak. Tur İnşaat olarak Bu proje de; MAKİNE İLE KAZI, TOPRAK, MOLOZ NAKLİ ve YOL YAPIM İŞİ Yapılması işlerini üstlenmiş bulunmaktayız.

SİRKECİUZUNKÖPRÜ HATTI MUHTELİF KİLOMETRELERDE KM:64+888’DE KM:72+850 – KM:74+565 BULUNAN DEMİRYOLU KÖPRÜLERİNİN YENİDEN İNŞA EDİLMESİ

SİRKECİUZUNKÖPRÜ HATTI MUHTELİF KİLOMETRELERDE KM:64+888’DE KM:72+850 – KM:74+565 BULUNAN DEMİRYOLU KÖPRÜLERİNİN YENİDEN İNŞA EDİLMESİ

Türkiye’nin demiryolu yük ve yolcu taşımacılığında önemli yere sahip Halkalı-Çerkezköy hattı Yenilenme çalışmalarına 2012 yılında başlanmıştır. Yapıldığı günden bu yana yenilenmeyen İstanbul Trakya hattı, 150 yıl sonra ilk defa bütün altyapısıyla birlikte yenilenmek üzeredir. Türkiye’yi Avrupa’ya bağlayan konvansiyonel demiryolundaki Muhtelif kilometrelerde bulunan köprülerin yeniden inşa edilmesi kapsamında; Tur İnşaat olarak bu proje de; Mevcut demiryolu hattındaki KÖPRÜLERİN SÖKÜLMESİ, NAKLİ, KAZI, DOLGU, FORE KAZIK YAPIMI, SANAT YAPILARI VE BETON İMALATLARI VE YOL YAPIM İŞİ üstlenilmiştir.

FUAR SONRASI GERİ DÖNÜŞÜM İŞİ ÇALIŞMALARI

FUAR SONRASI GERİ DÖNÜŞÜM İŞİ ÇALIŞMALARI

Türkiye’nin hatta Ortadoğu’nun en büyük fuar ve kongre merkezinin TÜYAP BEYLİKDÜZÜ Fuar merkezinin Tüm salonlarının fuar sonrası altyapı ve geri dönüşüm işlerinin yapılması işi 20 yıldan beri firmamız tarafından yapılmaktadır. Tur inşaat olarak projede; Fuar sonrası ALTYAPI TANZİMİ VE GERİ DÖNÜŞÜM İŞİ üstlenilmiştir.