UZUNKÖPRÜ HALKALI – ÇERKEZKÖY STATIONS; SUBSTRUCTURE IMPROVEMENT AND SUPPLY CONSTRUCTION BETWEEN wKM: 38+000-56+000 AND KM: 74+000-96+000

UZUNKÖPRÜ HALKALI – ÇERKEZKÖY STATIONS; SUBSTRUCTURE IMPROVEMENT AND SUPPLY CONSTRUCTION BETWEEN wKM: 38+000-56+000 AND KM: 74+000-96+000

Istanbul was connected with the European rail lines upon completion and opening to service of 336 km. part in 1888 between İstanbul-Edirne and Kırklareli-Alpullu that was within the national borders which was part of 2000 km. of eastern rail lines the construction concessions of which were granted to Baron Hirsch in 1896. We, as Tur inşaat under Tur Insaat successfully completed the following Works of the conventional rail lines connecting Turkey with Europe the renovation Works of which started in 2012 at KM: 38+000-56+000 and KM: 74+000-96+000, Earth works (excavation, fillings), construction of the sub-foundation, erection of the Sub-ballast, erections of Works of art (Reinforcing Walls), Hydraulic Doorway erections, Drainage […]

UZUNKÖPRÜ HALKALI – ÇERKEZKÖY İSTASYONLARI KM: 38+000-56+000 VE KM: 74+000-96+000 ARASI ALTYAPI İYİLEŞTİRMESİ İKMAL İNŞAATI

UZUNKÖPRÜ HALKALI – ÇERKEZKÖY İSTASYONLARI KM: 38+000-56+000 VE KM: 74+000-96+000 ARASI ALTYAPI İYİLEŞTİRMESİ İKMAL İNŞAATI

896 yılında yapım imtiyazı Baron Hirsch’e verilmiş olan 2000 km’lik şark demiryollarının milli sınırlar içerisinde kalan 336 km’lik İstanbul-Edirne ve Kırklareli-Alpullu kesiminin 1888’de bitirilerek işletmeye açılmasıyla da İstanbul, Avrupa demiryollarına bağlanmış olur. Yenilenme çalışmalarına 2012 yılında başlanan Türkiye’yi Avrupa’ya bağlayan konvansiyonel demiryolu hattının KM: 38+000-56+000 ve KM: 74+000-96+000 arasında Tur İnşaat olarak projede; TOPRAK İŞLERİ (KAZI,DOLGU), ALTTEMEL YAPILMASI, TEMEL (SUBBALAST) YAPILMASI, SANAT YAPISI İMALATLARI (İSTINAT DUVARLARI), HİDROLİK MENFEZ İMALATLARI, DRENAJ KANALLARI, FORE KAZIK İMALATLARI, GEODUVAR İMALATI VE VASITA ALTGEÇİDİ YAPIMI İMALATLARI başarıyla tamamlanmıştır

ANKARA-İSTANBUL HIZLI TREN PROJESİ 2. ETAP TÜNEL 16 – TÜNEL 17 ARASI ŞEVLERİNDE MEYDANA GELEN HEYELANIN ÖNLENMESİ

ANKARA-İSTANBUL HIZLI TREN PROJESİ 2. ETAP TÜNEL 16 – TÜNEL 17 ARASI ŞEVLERİNDE MEYDANA GELEN HEYELANIN ÖNLENMESİ

Ankara- İstanbul Hızlı Tren Projesi, mevcut hattan bağımsız 533 km uzunluğunda 250 km/saat hıza uygun, tamamı elektrikli ve sinyalli yeni çift hatlı hızlı demiryolu yapımını içermektedir. Projenin tamamlanmasıyla Ankara-İstanbul arası üç saate inecektir. Bu güzergâhtaki yolcu taşımacılığında yüzde 10 olan demiryolu payının yüzde 78’e çıkması hedeflenmektedir. Ankara- İstanbul Hızlı Tren Hattı, Marmaray ile bütünleşerek Avrupa’dan Asya’ya kesintisiz ulaşım sağlanacaktır. Ülkemizin en büyük iki şehrini birbirine bağlayan bu projeyle kentler arasında sosyal, ekonomik ve kültürel alışveriş artacak ve Avrupa Birliği üyelik sürecinde olan ülkemiz, ulaşım altyapısıyla da hazır hale gelecektir. Bu büyük projenin İnönü- Vezirhan Hattında Tur İnşaat; YERINDE DÖKME BETONARME KAZIK, KAZI, DOLGU, İSTİFLİ TAŞ DOLGU, GABİON İMALATI İLE HEYELAN […]

ANKARA-İSTANBUL 2. ETAP HIZLI TREN PROJESİ VEZİRHAN-İNÖNÜ (KESİM-2) KARAKÖY-BOZÜYÜK İSTASYONLARI ARASI KONVANSİYONEL HAT (HAT-08) DEPLASMANININ YAPILMASI İŞİ

ANKARA-İSTANBUL 2. ETAP HIZLI TREN PROJESİ VEZİRHAN-İNÖNÜ (KESİM-2) KARAKÖY-BOZÜYÜK İSTASYONLARI ARASI KONVANSİYONEL HAT (HAT-08) DEPLASMANININ YAPILMASI İŞİ

Finansmanı T.C. Hazine Garantili Dış Krediden sağlanan Ankara – İstanbul Hızlı Tren Projesi ile birlikte, İstanbul-Ankara arasında 250 km/saat hız yapabilen bir demiryolu hattı olacaktır. Projenin tamamlanmasıyla Ankara-İstanbul arası üç saate inecektir. Toplam uzunluğu 158 km olan 2. Etap Proje, Köseköy – Vezirhan (1.kısım, 104 km) ve Vezirhan – İnönü (2. kısım, 54 km) arası olmak üzere iki kısımda gerçekleştirilmektedir. Proje kapsamında, toplam uzunluğu 39.100 m olan 40 adet tünel (En uzun tünel 4.960 m) , toplam uzunluğu 1.550 m olan 3 adet aç-kapa tünel ve toplam uzunluğu 10.300 m olan 32 adet Viyadük (En uzun viyadük 1.961 m) bulunmaktadır. Projede ayrıca 21 adet üstgeçit, 37 adet tarımsal amaçlı geçit, […]

ANKARA-İSTANBUL YÜKSEK HIZLI TRENYOLU PROJESİ SAFHA 2 BORAJ, REGÜLATÖR, STABİLİAZATÖR, ÖLÇÜ VE KAYNAK İŞLERİ 13.059 METRE

ANKARA-İSTANBUL YÜKSEK HIZLI TRENYOLU PROJESİ SAFHA 2 BORAJ, REGÜLATÖR, STABİLİAZATÖR, ÖLÇÜ VE KAYNAK İŞLERİ 13.059 METRE

Ankara-İstanbul Yüksek Hızlı Demiryolu Hattının ikinci etabını oluşturan Eskişehir- İstanbul’un yapımına da Ankara-Eskişehir kesimiyle eş zamanlı başlandı. Yüksek hızlı tren, Ankara-İstanbul arasındaki seyahat süresini ilk etapta 3,5 saate, sonrasında kısa vadede 3 saate düşürecek. Ankara-İstanbul arasında ortalama 7,5 milyon yolcuya hizmet verilecek. Güzergâhtaki yolcu taşımacılığında yüzde 10 olan demiryolu payı yüzde 78’e çıkacak. YHT’nin hizmete girmesiyle Ankara-Gebze arasındaki seyahat süresi de 2 saat 30 dakikaya inecek. Kombine taşımacılıkla diğer kentlere olan seyahat süresi de kısalacak. Marmaray’la bütünleşmiş edilecek hatla, Asya’dan Avrupa’ya kesintisiz yolcu taşımacılığı yapılabilecek. Çin, son birkaç yıllık kısa dönemde, ulusal demiryolu şirketi CRCC’ nin girişimleriyle yüksek hızlı demiryollarında devasa yatırımlar gerçekleştirmiş, bu alanda da yüksek hız değerlerine ulaşmış […]

ANKARA-İSTANBUL DEMİRYOLU HATTI REHABİLİTASYON PROJESİ TOPRAK İŞLERİ, SANAT YAPILARI, VİYADÜK YAKLAŞIK DOLGULARI VE TOPRAK İŞLERİ, MALZEME ÜRETİM NAKLİYE, SERME, SIKIŞTIRMA

ANKARA-İSTANBUL DEMİRYOLU HATTI REHABİLİTASYON PROJESİ TOPRAK İŞLERİ, SANAT YAPILARI, VİYADÜK YAKLAŞIK DOLGULARI VE TOPRAK İŞLERİ, MALZEME ÜRETİM NAKLİYE, SERME, SIKIŞTIRMA

Yapımına 2003 yılında başlanan Türkiye’nin ilk hızlı tren hattı İstanbul-Ankara Yüksek Hızlı Tren Hat rehabilitasyonu projesinin ilk etabı olarak planlanan Ankara-Eskişehir arasındaki YHT hattı 13 Mart 2009’da hizmete açılmıştır. Hatta 25.000.000 m3 hafriyat, 254 adet menfez inşası, 26 adet karayolu üst geçidi, 30 adet karayolu alt geçidi, 4 adet kanal geçişi, 13 Adet nehir köprüsü, 2 adet otoyol köprüsü, 7 adet tren köprüsü, Toplam 4120 m uzunluğunda 4 adet viyadük yapıldı. Toplam uzunluğu 471 m olan 1 adet tünel bitirildi. Toplam 412 km’lik üstyapı döşendi. Tur inşaat; Esenkent-Eskişehir arasındaki HIZLI TREN HATTI, mevcut hattan bağımsız, 250 km/saat hıza uygun çift hatlı ve yüksek standartlı olarak inşa edildi. OHL-ALSİM ALARKO-GYO ORTAK […]

ANKARA-İSTANBUL HIZLI TREN PROJESİ ESENKENT-HASANBEY ARASI KM:407+900 VE 519+000 ARASI 0-30 ALT BALAST VE 30-60 BALAST MALZEMESİNİN, OCAKTAN PLATFORMA TAŞIMA, SERİMİ VE SIKIŞTIRILMASI, OCAKTAN İLÖREN VE YENİDOĞAN STOK SAHASINA NAKLİYESİ (BALAST TEMİNİ HARİÇ)

ANKARA-İSTANBUL HIZLI TREN PROJESİ ESENKENT-HASANBEY ARASI KM:407+900 VE 519+000 ARASI 0-30 ALT BALAST VE 30-60 BALAST MALZEMESİNİN, OCAKTAN PLATFORMA TAŞIMA, SERİMİ VE SIKIŞTIRILMASI, OCAKTAN İLÖREN VE YENİDOĞAN STOK SAHASINA NAKLİYESİ (BALAST TEMİNİ HARİÇ)

Ülkemizin en büyük iki metropolü olan Ankara ve İstanbul arasında son teknolojiye uygun yüksek standartlı hızlı demiryolu yapılması suretiyle, bu hat üzerinde 250 km hız yapabilen “Hızlı Tren” ler ile konforlu ve güvenli bir yolculuk yapılarak seyahat süresinin 3 saate indirilmesi amaçlanmıştır. Söz konusu proje Ankara-İstanbul arasındaki seyahat süresini kısalttığı gibi Ankara Eskişehir, Ankara-Afyon, Ankara-İzmir ve Ankara-Konya güzergâhlarında da önemli ölçüde zaman tasarrufu sağlayacaktır. Adı geçen Hızlı Tren Projesi Türk Demiryolları için bir başlangıç olup, Demiryollarımızda yeni bir çağ açacaktır. ALSİM-ALARKO liderliğinde İspanyol OHL Firması ile oluşan konsorsiyum tarafından yapımına başlanılan I. Etabın Ankara-Eskişehir Hızlı Tren hattı 2009 yılında hizmete açılmıştır. Tur İnşaat olarak bu projede; Ana Yüklenici firmaya ESENKENT-HASANBEY […]

BAKÜ TİFLİS CEYHAN HAM PETROL BORU HATTI PROJESİ BORU HATTI VE BLOK VANA İSTASYONLARI KAZI, DOLGU, BÜZ VE DRENAJ BORUSU DÖŞEME İNŞAAT İŞLERİ LOT B

BAKÜ TİFLİS CEYHAN HAM PETROL BORU HATTI PROJESİ BORU HATTI VE BLOK VANA İSTASYONLARI KAZI, DOLGU, BÜZ VE DRENAJ BORUSU DÖŞEME İNŞAAT İŞLERİ LOT B

Bakü-Tiflis-Ceyhan (BTC) Boru Hattı, 1.768 km uzunluğunda[1], Azerbaycan Bakü yakınlarındaki Sangaçal terminalinden gelen petrolü, Türkiye Akdeniz kıyısında Ceyhan deniz terminaline; Azerbaycan, Gürcistan ve Türkiye üzerinden geçerek taşıyan petrol boru hattıdır. Yapımına 17 Eylül 2002’de de Azerbaycan’ın Sangaçal yöresinde ilgili devletlerin başkanlarının katıldığı bir temel atma töreni başlanan projenin Tüm uzunluğu boyunca gömülü olan boru hattının, (toplam uzunluğu 1.768 km), Gürcistan’da 249 km’si, Azerbaycan’da 443 km’si, ve Türkiye’de 1.076 km’si yer almaktadır. Türkiye’nin doğalgaz tüketiminde %65-70 oranında Rusya’ya bağımlı olacağı hesap edildiğinden enerji hatları konusunda alternatif arayışlar olan Türkiye, BTC boru hattının kendi sınırları içindeki bölümünün inşasının maliyeti 1,4 milyar doları geçmesi durumunda, bu sınırın üzerinde kalan miktarı kendisi ödemeyi taahhüt […]

32 DERSLİKLİ ÖMER GÜLTEKİN – YAVUZ SELİM İLKÖĞRETİM OKULU KARKAS BİNASI YAPIM İŞİ

32 DERSLİKLİ ÖMER GÜLTEKİN – YAVUZ SELİM İLKÖĞRETİM OKULU KARKAS BİNASI YAPIM İŞİ

Dünyanın en zor işi insan yetiştirmektir. Bu zor işin başarılmasında bizde Tur İnşaat olarak Kurumsal Sosyal Sorumluluk İlkelerimiz gereğince İnsan Odaklı yaptığımız bu yatırımlar ile üstümüze düşen görevi yerine getirmekten büyük bir mutluluk duyuyoruz. Okulun hem inşaatında hem de maddi olarak yapımında katkımız bulunmaktadır. 32 derslikli olarak yapılan Okul 2003 yılında tamamlanmış ve 2003-2004 eğitim yılında Dönemin Valisi ve Milli eğitim müdürünün katıldığı bir tören ile eğitime açılmıştır. Tur inşaat bu projede; ALTYAPI, KARKAS BİNA YAPIM İŞİNİ BAŞARIYLA YAPILMIŞTIR.